Boottochtje - Reisverslag uit Dali, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Boottochtje - Reisverslag uit Dali, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Boottochtje

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

06 November 2009 | China, Dali

Ni hao (hallo)

De foto's staan er weer op.
Weer een rustig dagje vandaag.
Lekker geslapen op een iets zachter bed. De bedden in china zijn allemaal erg hard.
Vanochtend naar het meer(250km lang) gegaan met de taxi. Daar een 3 uur durende boottocht (zie foto)heerlijk met dit weer.
2 eilanden aangedaan, en we konden weer ned. praten, er zaten 2 belgen bij ons.
Morgen een vermoeiend dagje.
5 uur in de bus naar Kunming, dan 2 uur vliegen naar Guillin, en dan 2uur transfer naar hotel in Yangshuo.
Daar gaan we de dag erna fietsen tussen de beroemde Karstbergen en op
een bamboevlot varen op de Li rivier.
Jullie horen het weer! groetjes

Inge; hartstikke leuk!

  • 06 November 2009 - 09:24

    Shadow:

    Hoi baasjes van Zara!Ik ben er, hoor en mijn vrouwtje schrok zich ook de toeters: ik ben 60cm vanaf mijn schouders en ik heb heeeele dikke voeten..Ik ben jaloers op die stomme katten, maar vreet ze niet op(nog). Hoorde, dat Zara een lekker stuk is. Ben benieuwd. Nou, de mazzel en nog veel plezier.

  • 06 November 2009 - 12:25

    Baris & Inge:


    Hoi Pap and Mam!

    I just seen the picures so nice places and must be nice to be there!
    Everything going good here we just miss you and Zara!
    Yesterday evening we visit the new friend the Shadow so nice and so friendly dog! And tomorrow we will go take our new friend!

    Have a nice time and enjoy the holiday!

    Best greeings!

    Baris & Inge

  • 06 November 2009 - 14:33

    Rina:

    Jullie hebben tot nu tor een hele mooie reis als ik dat zo lees.
    Blijf er maar lekker van genieten en nog veel plezier in het verre China.
    Groetjes Kees en Rina.

  • 06 November 2009 - 14:44

    Mar:

    Prachtige foto's weer! Zo krijgen wij een prima indruk van dat mooie land. Veel plezier met varen en fietsen.

    gr. Marja

  • 06 November 2009 - 14:57

    De Pendertjes:

    Zeg ik word al moe als ik hoor wat jullie allemaal moeten!!!!Bus, vliegen, transfer, poeh poeh....
    Maar wat een prachtige foto's!! Hele mooie reclame voor China, je wilt er zo heen.
    Ik hoop wel dat het bamboevlot stevig genoeg is voor jullie....grapje!

    Vandaag ben ik als Sarah verkleed (hoefde eigenlijk niet te verkleden, weet ik) met de zus van Miets gaan ontbijten bij Miets. Mij herkende ze niet, was erg gezellig en vanavond gaan we naar het feest.

    liefs van ons allemaal xxx

  • 07 November 2009 - 17:52

    Peter En Yolanda:

    Schitterende foto's joh, blijf plaatsen, veel plezier verder!

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Dali

China rondreis

Recente Reisverslagen:

17 November 2009

Trouwparty

14 November 2009

Sjanghai

12 November 2009

Shanghai

11 November 2009

Mistig

09 November 2009

Lichtshow
Theo en Joyce

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 21883

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 06 November 2012

Californie

04 Juni 2011 - 20 Juni 2011

Galapagoseilanden

25 Oktober 2009 - 16 November 2009

China rondreis

05 Juni 2009 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: