Karstbergen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Karstbergen - Reisverslag uit Yangshuo, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Karstbergen

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

08 November 2009 | China, Yangshuo

Hoi,hoi,
Lang gereisd gisteren.
We zouden om 9.10 met de bus, kwamen we daar, was de bus vol! Onze man van het reisburo alles opnieuw regelen. Kon het om 10.30. Maar ons vliegtuig ging om 17.00u.Dus dat zat niet zo lekker in de bus. Om 15.30 bij Kunming stopte de bus, en werden we uit de bus geplukt door een taxi, 10 min rijden en waren we toch nog op tijd. Om 21.00 in hotel. Helemaal a.h. eind v.d. wereld. Maar mooi, tussen de Karstbergen in. Eenvoudige kamer. En het leukste is, dat het een nederlandse eigenaar heeft.
Dus Theo had gelijk een heineke biertje.Schijnt ooit op t.v. geweest te zijn, daardoor komen er veel nederlanders logeren.
Vanochten opgehaald door de gids, gaan fietsen, toen anderhalf uur op een bamboevlot, dat was wel zo heerlijk, wij in een stoeltje en een man ons voort punteren. Gelukkig was het wat bewolkt. Want het is hier 29 gr.Daarna tussen de rijstvelden gefietst, erg warm. Gezien hoe pinda's groeien. Vanmiddag lekker in de schaduw gezeten, puzzelen, lezen en internetten. Foto's gaat effe niet lukken, trage computer.
Morgen dagje vrij.Groetjes
Inge; wat is het geworden?
Martina; Dat was schrikken, groter dan Zara?
Hoi Roel en Amy, dat is snel!
We gaan hierna nog Pin-gam en dan naar Shanghai.
Veel plezier in Hong Kong. Groetjes x

• 08 November 2009 - 09:03

Amy En Roel:

Hoi, mooie tocht gehad dus na de zware reis?
    Papa kan hier genoeg Heineken drinken in Shanghai...dat is hier ook heel gewoon. Zag vandaag koekjes in de supermarkt geimporteerd uit Nederland. Wat gaan jullie op je vrije dag doen? Wij staan morgen om 7:30 op om naar Hong Kong te gaan. Vandaag verder weinig gedaan. Nou veel plezier nog. Gaan jullie nog 1 of 2 plaatsen bezoeken?

• 08 November 2009 - 10:06

Gerry:

ik ben nu aan mijn laatste week begonnen in de thuiszorg.Moeilijk ook maar ook een zeer goed gevoel ha ha.
    Nu nog veel in de regen ,maar we smelten niet.jullie zien er stoer uit hoor ,mooie foto`s

• 08 November 2009 - 10:46

Martina:

Mensen, wat een dingen maken jullie mee, geweldig!!En dan hebben jullie nog meer dan een volle week!!Shadow is een geweldige hond, maar niet voor ons, hij gaat naar een opvanggezin.We vertellen nog wel waarom.Kus.

• 08 November 2009 - 12:41

Inge En Baris:

Leuk jullie weer te lezen, gisteren helemaal gemist :) Wel fijn dat het zo kan met internet daar en wij genieten helemaal mee! Hier alles prima.

Wij hebben een zwart poesje, 1,5 jaar oud. Mooi beestje, klein formaat, gaat goed, erg leuk!

Morgen veel plezier jullie vrije dag, voor ons zit het weekend er al bijna weer op! Baris gaat a.s. donderdag (eindelijk!!) beginnen op school, maar wel lekker voor hem.

Dikke kus voor jullie van ons.

• 08 November 2009 - 12:59

Gretha:

Theo en Joyce. Wat een prachtige reis maken jullie, bedankt dat wij zo mee mogen genieten
    groetjes

• 08 November 2009 - 13:18

Thuy:

Joyce en Theo, ik sluit me aan bij Gretha; Wauw, en super dat wij mee mogen genieten.
    Groetjes.