Trouwparty - Reisverslag uit Shanghai, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Trouwparty - Reisverslag uit Shanghai, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Trouwparty

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

17 November 2009 | China, Shanghai

Hallo allen,

Afgelopen zondag was het dan zo ver.
De trouwparty van Roel en Amy.
We werden eerst ogehaald uit ons mooie hotel om naar het appartement van Amy's ouders te gaan. Daar kwamen de eerste ceremonieën aan de orde met complete foto- en cameraploeg. Daarna met vuurwerk de limousine in naar het partygebouw. Allemaal zeer luxe. Daar de middag en de avond het feest meegemaakt. Amy en Roel hebben zich drie maal verkleed om op het podium te verschijnen met de benodigde culturele rituelen.
Dat alles ging samen met een 17 gangen diner. Allemaal heel bijzonder en mooi om mee te maken.
Op maandag zijn we terug gevlogen naar Nederland en onze prachtige en vlekkeloos verlopen vakantie af te sluiten.
Vandaag (dinsdag) nodig om het tijdsverschil in te halen en de nodige zaken te regelen. We werden door Inge en Baris op Schiphol afgehaald samen met Zara, die was dolgelukkig met onze terugkomst.

Fijn dat jullie ons allemaal hebben gevolgd en leuke reacties hebben getweet.

Nou, op naar de volgende vakantie!!!!!!! Ha ha.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 17 November 2009 - 09:22

Gretha:

Theo en Joyce

Bedankt voor alle verslagen, ik heb genoten en hoop eens qua reis in jullie voetsporen te treden