Lichtshow - Reisverslag uit Yangshuo, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Lichtshow - Reisverslag uit Yangshuo, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Lichtshow

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

09 November 2009 | China, Yangshuo

Ni hou,

Vandaag weer een lange fietstocht gemaakt langs de Yulong. Zie de foto's wat we daar te zien hadden.
Ook zie het binnenterras van ons guethouse welke we morgen gaan verlaten. We gaan dan de beroemde rijstterrassen zien.
Vanavond nog even de Olympishe lichtshow bijwonen, deze wordt opgevoerd door 600 mensen en wordt in een openluchttheater opgevoerd (opening Olympische spelen).
Morgen komen we in een eenvoudig gastverblijf, misschien even geen contact.

Meiden van de dinsdagmiddag; zoals je ziet hou ik mijn conditie goed op peil.
Allemaal; groetjes.

• 09 November 2009 - 08:26

Martina:

Hoi lieverds,weten jullie nog wel, WAT jullie allemaal gezien hebben? Grote goden, wat een reis...Wat een aparte, puntige bergen.Nog veel plezier.kus.

• 09 November 2009 - 17:11

Oma En Cor:

een dagje rust is ook wellekker. Jullie kunnen wel een boek schrijven over jullie belevenissen.
    Het weer is zeer mistig,
    dus zijn we thujsgebleven
    Deze week eerste Mexicaanse griepprik
    Groeten cor en mam.

• 09 November 2009 - 20:32

Jetske:

Hoi Joyce en Theo.Wat een geweldige ervaring moet deze reis voor jullie zijn. Het lijkt me echt super!!! Ben heel benieuwd naar alle foto's en uitgebreide verhalen als jullie weer thuis zijn. Nog heel veel plezier. Jetske

• 10 November 2009 - 19:26

Gerda:

Ik denk dat je ons ver vooruit bent met je uithoudingsvermogen. Daar kan een halfuurtje spinning niet tegen op.Wat een super reis maken jullie. geniet volop van het verhaal en de foto's. Over een paar dagen is de grote dag,alvast heel veel succes,plezier en alles wat voorbij komt. Groeten Gerda