Mistig - Reisverslag uit Peking, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Mistig - Reisverslag uit Peking, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Mistig

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

11 November 2009 | China, Peking

Hallo allemaal,

Zelfs hier op het topje van de berg internet! Alles goed in Nederland.
We zijn steeds blij met jullie reacties.Maar heel lamgzaam komt het eind in zicht!
Gisteren opgehaald door taxi, 3 en half uur gereden, beetje hardrijdende chauffeur.Naar Longji rijstterrassen, hotel op de top van de berg.Nog een half uur lopen naar boven, dragers (kleine vrouwtjes) hebben onze koffers naar boven gezeuld!Dorpje Ping-an met 800 inwoners. Alles trappen! Onderweg hadden we regen, maar in Longji
werd het droog, wel wat kouder.
Vannacht hele nacht geregend, alles mistig vandaag. Dus de wandeling met gids ging niet door.
Dus net gegeten, beetje lopen als het droog is, puzzelen en lezen.
Morgen 8.00 opgehaald naar Guillin, en daar met het vliegtuig naar Shanghai.Daar horen jullie weer van ons. Groetjes Theo en Joyce

• 11 November 2009 - 07:42

Martina:

Hoi piepels.Jammer, dat de wandeling niet door ging, maar een daggie rust is ook wel eens lekker.Straks nog het huwelijk,ben benieuwd naar die verhalen.Groeten aan Roel en Amy en haar familie(jullie spreken nu vast een aardig woordje Chinees...)Met Shadow en de katten nog niet veel verandering.Dinsdag gaat-ie naar groep met 9 honden.Smok.

• 11 November 2009 - 16:23

Baris En Inge:

Nogmaals veel plezier ook in Shanghai, doe de familie en Roel & Amy de groeten. Geniet van het feest. Doe nog even voorzichtig met de reizen die jullie nog voor de boeg hebben.

De vakantie bijna voorbij inderdaad, maar wij zijn in ieder geval blij jullie straks weer te zien. We halen zondagochtend Zara op, kan ze lekker even racen in het bos en dan staan we maandag met Baris Zara en ik jullie op schiphol op te wachten :)

Dikke kus xxxxxx