Dali - Reisverslag uit Dali, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Dali - Reisverslag uit Dali, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Dali

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

05 November 2009 | China, Dali

Daar zijn we weer uit Dali

Na een ochtend in de bus zijn we aangekomen in Dali. Prachtige bergen en een groot meer. Het is warm weer.
Vanmiddag hebben we fietsen gehuurd en dwars door de rijstvelden naar het meer gefietst. Het echte China boerenleven gezien. Ook hier weer de ommuurde oude stad welke we vanavond gaan bekijken.
Morgen pakken we de taxi naar het meer en uiteraard varen, moet heel mooi zijn.
We hebben nu zo'n beetje alles wel gehad: vliegen, bus, taxi, nachttrein, TukTuk, minicab, fiets,
boot, te voet.
In de grote steden mogen nog alleen maar accu-brommers rijden, goed voor het milieu.
We hebben nu een hotel in Tibetaanse stijl, prachtig.

Mam; Blij dat alles goed is bij jullie.
Martine; We zijn erg benieuwd naar jullie nieuwe aanwinst.
Inge; Hoezo nieuwe kat!!!???
Baris; Nog van harte, goed gedaan.
Velen; Mijn voet gaat redelijk goed.
Allen; Leuk jullie berichten hier te ontvangen, ga zo door.

• 05 November 2009 - 16:00

Inge En Baris:

Hoi!

We willen graag een katje, gaan a.s. zaterdag kijken, dus waarschijnlijk wel een nieuw vriendje in huis straks!
    Baris (en ik natuurlijk) erg blij!! dat hij examen gehaald heeft! Ook weer gedaan!
    Veel plezier weer verder!
    Dikke kus!

• 06 November 2009 - 02:58

Amy En Roel:

Hoi, mooi dat jullie zo genieten. We probeerden nog te bellen gister naar jullie hotel, niet gelukt. Proberen vanavond weer. Kun je even het nummer checken en aan het hotel vragen of je nog iets speciaals moet doen bij het opnemen? Wij hebben al wat mooie restaurants (vooral eten) en plaatsen uitgezocht in Shanghai waar we samen heen kunnen gaan vanaf de 13e. Ik wen ook nog steeds niet aan de luide mensen en het vieze gerochel. De wc's zijn verder wel ok hier in de grote stad. Geniet er nog lekker van en tot gauw. xx Amy en Roel