Panda's - Reisverslag uit Chengdu, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Panda's - Reisverslag uit Chengdu, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Panda's

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

02 November 2009 | China, Chengdu

Hallo allemaal,

Wat een reacties, hartstikke leuk.
Gisterochtend in X'ian nog een rondleiding met gids gehad, erg interressant. S'middags naar het vliegveld en met een uur vertraging en een uur vliegen in Chengdu aangekomen.Gedropt in een feestelijk verlichtte passage met heel veel feestvierende Chinezen, waar ook ons chinees authentiek hotel zich bevindt. Geen internet maar we hebben een internetcafe gevonden.Roel en Amy zijn ook goed aangekomen, gehoord via sms. Vanochtend vroeg op, naar de Panda's.
Schitterende dieren, koddig en leuk om te zien, geweldig! Mooi park. We hebben nu anderhalve dag voor ons zelf. Morgenavond vliegen we naar Liyang. Dat ligt op 2400 mtr. hoogte.
Dat is richting het platteland en dan worden de internet mogelijkheden minder.
Jullie horen weer van ons, allemaal de groeten, doeiiiiii
Theo en Joyce
ps. we gaan proberen de foto's erop te krijgen!

• 02 November 2009 - 07:21

Mar:

Wat een schitterende foto's! Dat terracotta leger en julie op een stenen olifant. Werd je in dat karretje door een rennend persoon rondgereden? En dan die mooie panda's; hoe die erbij liggen... Indrukwekkende reis, hoor
    Volgen jullie op de voet.
    Gr Frank en Marja

• 02 November 2009 - 07:50

Martina:

Te gek, die foto`s!Zo te zien, is het een reis, die mega indruk maakt, op mij ook door jullie verhalen.Jullie lopen zonder jas,vast niet zoveel regen als hier.Dikke smok.

• 02 November 2009 - 11:45

Ben:

ik zie dat je je nieuwe vervoermiddel hebt uitgeprobeerd

groetjes
    ben schuit

• 02 November 2009 - 18:24

Caty En Han:

Wat een mooie reis maken jullie!De foto's zijn ook schitterend. We hopen dat de de rest van de reis ook zo mooi is. We blijven het volgen. Nog fijne dagen.
    Hartelijke groeten,
    Han en Caty

• 03 November 2009 - 02:56

Amy En Roel:

Hoi, ik ben ook even op internet. Eerste dagen toch een jetlag (weinig slaap in de nacht). Nu voorbereidingen op bruiloft en shoppen. Ik zie dat jullie het erg naar jullie zin hebben! De foto's van Mau en een theehuis hebben wij ook. Leuk om sommige dingen te herkennen (een reis die ik eens gedaan heb voor jullie). Geniet ervan! Amy en Roel