Terracotta's - Reisverslag uit Peking, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Terracotta's - Reisverslag uit Peking, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Terracotta's

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

31 Oktober 2009 | China, Peking

Vandaag naar de tombe van de Zing Emperor geweest. Hij had voor zijn dood het Terracotta-leger bij zijn tombe laten plaatsen (2300 jaar geleden) ter bescherming na zijn dood.
Zeer indrukwekkend die uitgegraven legers.Ook nog even een zijde-spinnerij en een jade-fabriek bezocht.
Morgen vliegen we naar Chendu voor de Panda's.

Lilian: Bedankt voor je berichtjes, ze komen goed door.
Martina: het is hier de tijd van de granaatappelen.
Ada: Leuk je te horen en doe ze allemaal de groeten.

Tot de volgende keer.

P.s: foto's uploaden gaat niet lukken met Windows 2000!!!??

• 31 Oktober 2009 - 09:10

Amy En Roel:

Hoe vinden jullie de cultuur en gebouwen tot nu toe en alles wat jullie gezien hebben? Wij hebben net de koffers gepakt en komen eraan!!! We vliegen om 14:30 CET naar Frankfurt en 19:50 CET vanuit Frankfurt naar Shanghai!

Nog veel plezier en tot de 14e!

• 31 Oktober 2009 - 10:38

John Boekel:

Leuk dat ik op jullie lijst sta.
    Ontzettend veel plezier!
    Groet van Maja en mij.

• 31 Oktober 2009 - 10:54

Gerda:

Volg jullie elke dag. Het lijkt me een heel bizondere ervaringmet z'n allen in de supersneltrein. Nog heel veel cultureelplezier in dit prachtige land. Gerda

• 31 Oktober 2009 - 11:39

Inge En Baris:

Hoi lieverds,

Ongelofelijk hoeveel mooie dingen jullie al gezien hebben! En is jullie chinees al wat beter :) Hier is het lekker weekend en zowaar vandaag heerlijke dag met zon. Bij jullie? Ik zag dat je naar Roel schreef dat hij lange mouwen meemoet nemen.

Veel plezier bij de panda's, zal wel mooi zijn!
    Dikke kus

• 31 Oktober 2009 - 15:14

Martina:

Hoi lieverds,zo, dus ook nog EVEN een zijdespinnerij en jadefabriek gezien...Als jullie weer thuis zijn, zullen jullie wel daas van de indrukken zijn!En Theo:wafel met warme granaatappel dan?Joyce, knuffel een panda namens mij.Kus

• 31 Oktober 2009 - 16:47

Gretha:

Zeer indrukwekkend allemaal. Jullie houden het tempo erin.
    Zeer nieuwsgierig straks naar jullie foto's. Wij maken er dan maar een lange dinsdagmiddag van

groet
    Gretha

• 31 Oktober 2009 - 18:42

De Pendertjes:

heey familie!!!!!

Wat een druk programma zeg! Slapen jullie nog wel tussendoor?
    Wij willen ook mee naar de panda's......lijkt ons zo leuk!!!
    Vandaag heerlijk weer hier geweest en lekker even in het Steinerbos geweest. Ook even langs het winkelcentrum gekomen, wat deze week is afgebrand (in Stein).
    40 winkels en 10 woningen in vlammen opgegaan. Wat een troep, niet te geloven!!!

Veel plezier morgen en een dikke kus van ons

• 01 November 2009 - 12:06

Valerie:

heee ben je lekker aan t genieten??wat leuk dit,,,groetjes val

• 01 November 2009 - 14:43

Mam & Cor:

Volgen met spanning jullie reis, het is of we erbij zijn. De plaatsen die je altijd op tv ziet en nu in het echt te beleven zijn. Ellis en ik houden steeds contact, verder is alles goed hier.

Intussen belt Inge op, die komt met Baris even een koppie doen. gezellig!

• 01 November 2009 - 23:40

Gerry:

goedemorgen
    lekker gewerkt vanavond.
    De regen viel gelukkig mee.
    gisteren op waagplein bierfest erg gezellig leuke sfeer.
    doeiii