rustig dagje - Reisverslag uit Beijing, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu rustig dagje - Reisverslag uit Beijing, China van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

rustig dagje

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

29 Oktober 2009 | China, Beijing

Hoi Allemaal,

We zitten op onze taxi te wachten, die komt over 2 uur. dus nu nog even internetten, eten, skipbo. En dan naar het station voor de nachttrein naar X'ian.Hoop dat we morgen ook weer internet hebben.Vanochtend in de tuin in de zon gezeten. Het is hier ook herfst, maar dan warmer. toen met taxi naar het Beihai park.
Mooi park, lekker gegeten,gedronken, en in de zon gezeten.Pootje ook weer een beetje rust.Wilde nog met een bootje het water op, maar alles was bezet.Beijing was een drukke stad, 16 miljoen inwoners,dus je kan wel nagaan wat een gekkenhuis het hier af en toe is. Durfden toch niet op de fiets!
Nou tot uit X,ian.
groetjes Theo en Joyce

• 29 Oktober 2009 - 13:28

Kees En Rina:

Fijn dat jullie zo genieten.
    Hopelijk slapen jullie een beetje inde nachttrein.
    Groetjes van ons.

• 29 Oktober 2009 - 14:57

Martina:

Hoi lieverds, 16 miljoen mensen, beetje druk...Wat zal dat een herrie geven.Als jullie terug zijn, hebben wij ws al Shadow. Horen binnenkort wanneer hij kan komen.Voelt goed, iets positiefs om naar uit te kijken.Ben benieuwd naar jullie volgende verhaal. Groeten, ook van Piet en Mark.kus.

• 29 Oktober 2009 - 18:42

Amy En Roel:

Goed dat jullie het naar je zin hebben. Wij moeten nog maar 1 dag te werken en dan komen we ook naar China. We hebben ook net alles voor Xi'an geboekt. Kun je in je lang of korte mouwen shirt lopen of heb je een jas nodig? Hier gaat het volgende week continu regenen - we gaan dus net op tijd weg! Geniet ervan, hoop dat de treinreis mee is gevallen? Groetjes!

• 30 Oktober 2009 - 09:13

Mar:

Konden jullie lekker uitrusten in de trein? Hoop van wel.
    Roel en Amy: een heel goede reis! Leuk voor Amy om haar familie weer te zien.
    gr. Marja