Grand Canyon 3 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Grand Canyon 3 - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Grand Canyon 3

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

26 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Page

Hallo Familie, vrienden en collega's

Hier bericht vanuit Indianen-land
Leuk weer al jullie berichtjes te lezen, blijf dat volhouden.
Wij hadden het vandaag ietsje friisser in de hoge bergen, maar wel zon!

Bram liep uitstekend op die donut.
Zwarte beren hebben we nog niet gespot, zijn er wel!
Vandaag ook een stukje route 66 gereden

Maar wat was het mooi en imposant de Grand Canyon.
Het was even een stukje rijden, maar zeker de moeite waard.
Wat groot, diep, hoog, wij voelden ons erg nietig.
Morgen naar Bryce Nationaal Park in Utah.

En we gaan nu de foto's er op zetten!

Groeten allemaal, en tot morgen

Theo en Joyce

  • 26 Oktober 2012 - 09:22

    Martina:

    Wow, lijkt me allemaal geweldig! Veel plezier nog!!!!!!!!!!!!!!smok, martina.

  • 26 Oktober 2012 - 09:36

    Gretha:

    Ik had gisteren wel op de achterbank van Bram willen zitten. groet Gretha

  • 26 Oktober 2012 - 10:31

    Marjo:

    Inderdaad wat gretha schreef is helemaal waar ik had ook wel even om een hoekje willen kijken jammer dat jullie geen beren gezien hebben maar als je er een ziet heel dicht bij is er een manier hard weg lopen veel groetjes marj

  • 26 Oktober 2012 - 11:10

    Frank:

    Ja, ik had ook wel even willen kijken, maar ik mocht niet mee om de koffer te dragen,
    dus miepmiep bekijken van de tekenfilm.
    We wachten met smart op fotoos.
    Veel plezier nog verder.

  • 26 Oktober 2012 - 12:59

    Inge Baris:

    Hoi!

    Wat een fantastiche verhalen en foto's!! Heerlijk om te lezen. Die spinnen, ik zou er niet aan moeten denken 1 tegen te komen, laat staan een beer! Doe maar voorzichtig.... en anders goed gas geven met Bram! Hier gaat verder alles goed met ons. De dagen vliegen voorbij zo met werk erbij. Geniet ze :-)

    Veel liefs van ons 3 tjes! xx

  • 26 Oktober 2012 - 15:02

    Ada:

    Wat geweldig allemaal, die canyon is hartstikke imposant, wel eens gezien op tv.
    Voor Joyce, onze kleinkinderen gaan morgen afzwemmen voor hun A.
    Veel plezier en win veel in Las Vegas.
    Ada

  • 27 Oktober 2012 - 10:29

    Roel En Amy:

    Hoi ouders, wat een leuke verhalen allemaal. Jullie vermaken je prima zo te lezen!
    Hier gaat ook alles ok. Nog heel veel plezier de komende dagen/week.

    Groetjes vanuit A'dam

  • 27 Oktober 2012 - 11:04

    De Pendertjes:

    Wat een geweldige foto's, soms lijken ze wel nep, zo mooi zijn ze!!!! En net zoals Inge hoop ik niet dat je die spin tegen komt.
    Gisteren uit eten geweest met de gymclub en heb ik een muisje gespot binnen. nou, had je moeten horen en zien wat toen gebeurde!! Enig..

    Heel veel plezier nog en een dikke kus van ons!!

  • 27 Oktober 2012 - 13:40

    Gerda Keppel:

    Goedemiddag wereldreizigers. Geniet van de mooie verhalen,die Joyce over de wereldzeeen naar het Lage Land stuurt.Ik zie hier bij de andere mails staan,dat er ook nog foto,s bijhoren. Ik kan ze tot nu toe toe niet vinden,komt toch door de gebrekkige kennis van de compu. Maar ik blijf proberen. Al een week voorbij,wat gaat het toch vlug allemaal. Nog een voorspoedige reis toegewenst en ik blijf zoeken naar de foto,s.Groeten Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Page

Californie

We gaan weer op reis! We beginnen in Los Angeles

Recente Reisverslagen:

06 November 2012

San Francisco 2

04 November 2012

San Francisco

02 November 2012

Oakland

01 November 2012

West Coast

31 Oktober 2012

Santa Maria
Theo en Joyce

Actief sinds 24 Mei 2009
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 21878

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2012 - 06 November 2012

Californie

04 Juni 2011 - 20 Juni 2011

Galapagoseilanden

25 Oktober 2009 - 16 November 2009

China rondreis

05 Juni 2009 - 26 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: