Grand Canyon 2 - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Grand Canyon 2 - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Grand Canyon 2

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

25 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Gezellig toch die verhaaltjes.

Vandaag vertrokken naar de Grand Canyon.
Het weer is prachtig, de benzine 0,75 Euro en
de donuts zijn groot.
Het autorijden hier in de States is een verademing,
zo goed geregeld en gediciplineerd.
Vandaag reden we in Arizona.
De bergen rond Flagstatt zijn rood gekleurd en de vulkaan
zwart.
Je kan hier onderweg goed aan je trekken komen in de Mals.
We zijn nu aangeland in het stadje Grand Canyon en morgen
rijden we langs de Canyon view point (een van de hoogtepunten).
Bram doet het fantastisch (allemaal electronica).
Wij trouwens ook............
Tot morgen gr. T & J

• 25 Oktober 2012 - 07:09

Peter Bleijendaal:

leuk te lezen dat jullie het goed hebben, geniet er maar lekker van.
    Gr Peter

• 25 Oktober 2012 - 09:31

Martina:

Hoi piepels, wat een andere wereld, 75cent voor benzine èn grote donuts!!!!!!!!!!Doe de groeten aan Bram enne......voorzichtig met de grote maaltijden van Amerika. dikke mok, martina.

• 25 Oktober 2012 - 09:40

Marjo:

Wat een land he alles is daar big big mensen big donuts oef heerlijk inderdaad de Amerikanen zijn goede chauffeurs maar de boete voor overtredingen zij n ook erg big vandaar dat zij zich netjes aan de regels houden nu geniet er maar van ( hierzou het weekend maar 8graden worden dus wanten en ijsmutsen uit de kast) lieve groetjes Marjo

• 25 Oktober 2012 - 12:50

Kees En Rina:

Hallo vakantiegangers,
    Leuk om te lezen hoe fijn jullie het hebben.
    Hier gaat alles gewoon zijn gangetje alleen Lona mist Joyce wel vanwege de zwembadkoekjes.
    Dus gister maar Anneke (van de boer) een koekje gehaald. Was ook erg lekker.
    Nog heel veel plezier en groetjes vanuit een herfstachtig Schagen.

• 25 Oktober 2012 - 20:55

Hein Nauta:

Theo,het blijft rommelen met jullie wel een risico om een donut en voor 0.75 ct benzine in een kameel te gooien.(BRAM)
    Als jullie meer willen weten van Amerika,probeer dan Maarten van Rossum te spreken te krijgen deze weet enorm veel van het land.
    Hij is daar om Ohbama bij te staan in zijn strijd om de verkiezingen te winnen.
    Heel veel plezier en geniet van alles wat er te zien is