Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

28 Oktober 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hello,

How are you today?
Gister geen internet beschikbaar, zaten echt a.h. eind van de wereld in Bryce Canyon.Vannacht vroor het in Bryce, hier weer 30gr!

Veel gezien daar Fozie de beer, herten, raven en weer hele mooie rotspartijen, rose, rood etc (beslist even googlen!)
En de rose duinen!
Vandaag aangekomen in las Vegas, door States(Utah,Arizona, Nevada) gereden.Vanuit de Canyons dwars door de woestijn.

Nu in Hotel Casino Golden Coast (voor de aardigheid googlen) Casino op de begane grond.
Morgen de stad verkennen, blijven hier 2 nachten.

Gegroet maar weer
Theo e Joyce

• 28 Oktober 2012 - 12:37

Marjo:

Ha die Theo en joyce mooie foto's en nu in Las vegas , Ik ga zeker jullie hotel fff googlen nu veel plezier en doe rustig aan in het casino veel groetjes Marjo

• 28 Oktober 2012 - 15:10

Amy En Roel:

Hoi ouders,

niet te veel geld uitgeven in Las Vegas :)
    Het is een mooie stad dus geniet ervan en geniet van jullie laatste week vakantie.
    Rij voorzichting en we spreken/zien jullie wel weer als je terug bent.

Fijne vakantie nog.
    Amy en Roel

• 28 Oktober 2012 - 16:34

Martina:

Hoi verweggers! He, als jullie de jackpot winnen, zijn wij toch nog wel vriendjes????Mooie foto`s, volgens mij zijn jullie bekaf als jullie thuis komen, door alle indrukken. Geniet lekker, dikke smok, Piet, Martina en Daya.