Het Paradijs - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Het Paradijs - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Het Paradijs

Door: Theo en Joyce

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

11 Juni 2011 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal,

Toch internet op dit eiland!
We hebben het paradijs gevonden! We blijven hier.
Wou dat jullie het allemaal konden zien, wat mooi. Mooi weer, mooie kleur zee, pelikanen, blauwvoetgent, krabben, leguanen, enorme schilpadden. Je kijkt je ogen uit, en we zijn hier pas vanaf 11 uur. Weer een uur terug, schelen nu 8 uur met jullie (eerder). Zit je te eten naast een zeehond. Elke dag een ander eiland, morgen snorkelen met de zeehonden, echt te gek.Kijken of we er nog een foto op krijgen, duurt meestal 10 min per foto.Reisverslag wordt vervolgd! Allemaal groetjes en tot de volgende keer.

• 12 Juni 2011 - 08:48

Inge En Baris:

Hoi!
    Wat ontzettend gaaf! Maar niet blijven hoor... haha! Geniet maar lekker van dat paradijs, alleen van de foto al begrijp ik wat jullie bedoelen hoe mooi.
    Wij zijn weer thuis, gewassen, boodschappen gedaan, je kent het wel. En Nederland he gister: regen 15 graden.... bahhh!!!!
    liefs van ons

• 12 Juni 2011 - 11:45

Jetske:

Wat een geweldige reis!! Kan begrijpen dat jullie daar wel willen blijven. Nog heel veel plezier in dat paradijs. Jetske

• 12 Juni 2011 - 13:31

Amy En Roel:

Hoi hoi,

Eindelijk tijd om alles te lezen en te bekijken. Druk druk druk in Nederland (en nat en koud), dus waar jullie zijn is het veel en veel mooier. Geniet er lekker van en doe lekker rustig aan.
    Voor ons nog 2 weken en dan gaan we ook die kant op...nog veel voorbereiden daarvoor.

Veel plezier en liefs.

• 12 Juni 2011 - 15:55

Gerrit De Groot:

hallo Theo en Joyce jullie makn inderdaad een kleurrijke reis dan is het hier maar grijs en fris. Nog veel plezier en goede reis verder.

• 13 Juni 2011 - 13:08

De Pendertjes:

Zeg, blijven jullie daar maar, we hebben ook geboekt!!!!!!!!
    Wij willen ook naar de zeehonden en de andere dieren. We hadden geluk, we kunnen vanaf Beek vertrekken. Tot morgen!!!!!

liefs van de pendertjes