Vakantie - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu Vakantie - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Theo en Joyce Os - WaarBenJij.nu

Vakantie

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Theo en Joyce

16 Juni 2009 | Frankrijk, Parijs

Hallo alle waarbenjij gasten.

Eindelijk een bericht van ons.
Na de camper in Belgie te hebben opgehaald was het de bedoeling om in
Normandie de landingsstranden te bekijken.
Onze start begon met regen en een tegenligger ramde onze spiegel eraf.
En die heb je hard nodig met zo'n kar. Daarna dwars door Frankrijk richting Zwitserland. Al die dagen gezocht in elke stadje / dorpje naar internet mogelijkheden. Nergens!!!???
Joyce haar GSM kon wel bellen maar niet sms. Mijn GSM kon wel SMS maar was gauw door zijn beltegoed heen.
Opwaarderen onmogelijk.
Op zaterdag was het einde vakantie
i.v.m. een eenzijdig ongeval.
We hebben de camper teruggereden naar Belgie. We logeren nu bij familie in Limburg.
Ondanks het hele slechte weer op de terugreis hebben we die ene week toch veel mooie dingen gezien in Ftankrijk. Het is goed dat er Tom Tom bestaat, zeker op de Franse wegen.

Helaas eindigt hier onze reis.

Bedankt voor jullie berichtjes en wensen.

Groeten Theo en Joyce

• 16 Juni 2009 - 10:17

Han En Caty:

Wat een lullig einde van de vakantie. Een nieuwe spiegel laten monteren en de rekening daarvan betalen was zeker geen optie?
    Wij spreken elkaar nog.
    Hartelijke groeten

• 16 Juni 2009 - 13:28

Ben:

wat een shit theo
    alles goed met jullie zelf, hoop dat de rest van julllie vakantie verder zonder problemen verloopt.

• 24 Juni 2009 - 09:30

Kees Mark:

He Theo en familie,
    Wat een vervelend verloop van jullie vakantie, ik hoop dat er geen persoonlijk letsel is geweest en wens jullie een fijn vervolg van de vakantie (voor wat er nog van over is).
    groetjes,
    Kees Mark